2010. június 6., vasárnap

Sietve

Sietek, mert fél egy van s hatkor kelek, mert megyünk a Nagy Biharra. Végre.
Nemrég érkeztem a Gekkóból, pizzáztunk egy jót.

Úgy történt ma, hogy reggel elmentem Critical Massra, aztán gyorsan Kárpát-medencei Nyári Egyetemet szerveztünk a társaimmal, amin valószínűleg én már nem leszek itt (aug. 10-14.), aztán pizzáztunk egy nagyot.
Critical masson, ami jelen esetben különleges kiadás volt és mindössze negyvenen voltunk.

Mai érdekesség, hogy a pesti Critical Masson a biciklisek nyolcvan százaléka városi, vagy versenybiciklivel vesz részt, nálunk pedig több, mint nyolcvan százalék montival. Vajon miért?

Na. Pizza után haza, feliratkoztam egy másik tárhelyre, mert a tegnapelőtti nem igazolt vissza s most megint várok holnapig, hátha ezek visszaigazolnak s megengedik, hogy a dolgaim az ők szerverükön legyen tárolva.

Este megint összegyűltünk esti szervezős kajálásra s egy sörre s mivel most már mindent előkészítettem holnapra, ezért egykettő: gyorsalvás.

S minden jót nektek is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése