2010. június 2., szerda

Fényképek

...a mai napi nasznos tevékenységem tárgyai. Pár órán keresztül rendezgettem őket, míg végül elkészültem. Most már szépen, időrendben fajta szerint fel van osztva mind a tízezer, így, ha kíváncsi vagyok valamelyikőjükre, elméletileg könnyen megtalálom.

Ezen kívül a nap elég lapos volt; holnap viszont benézek a műhelybe és rendbeszedem a Tour de Túr okozta sérüléseket a biciklin, nameg a fékbetétet is végre időben elviszem a javítóhoz, hogy ne panaszkodjon, hogy mindegyre siettetem.

Ezenkívül olvasni is fogok. Hogy mit, még kiderül.

Finom volt a csirkecomb krumplidarabokkal és vajszeletekkel.

A mai nap legjobb játéka a: The Space Game. Végigvittem a "Missions" opciót; dejól esett.

Érdekesség, hogy milyen furcsán pötyögöm így a bejegyzést, hogy nem vágtam le a jobb kezem ujjairól a körmöt. Gitározni viszont nagy körömmel sokkal jobb.

Aludjon jól mindenki!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése