2010. június 21., hétfő

Tusványos + KMNyE

Azaz "Huszonegyedik Bálványosi Nyári Szabadegyetem és Diáktábor" és "Kárpát-medencei Nyári Egyetem". Ezek intéződtek ma általam.
Az elsővel kapcsolatosan: elküldtem a kelléklistát, lefoglaltam a szállásokat a "mindenes" és az "infós" szervezőcsoportjaimnak, akikkel dolgozni fogok egy héten keresztül majd a július 19 és 25-e közti időintervallumban. 25 ember összesen. Kész a csapat, elég jónak ígérkezik.
A másodikkal kapcsolatosan: előadókat értesítgettem, kéregettem fel a Nyári Egyetemre. Élőben csak Berecz Andrással tudtam beszélni, de sajnos már mások felkérték máshova előadni, úgyhogy lemaradtam. Próbálkoztam még Kányádi Sándorral, de megváltozott a száma (ha valaki tudja, kérem, küldje el), Hobo menedzserének írtam ímélt és Koltay Róbertnek is eleresztettem egy szerényebb felkérést. Még valahogy Pressert és Müller Pétert kellene becserkészni, de sehol semmi elérhetőségük. Legfennebb benevezek a megasztárba s akkor ott élőben tudok beszélni "Pici"-vel.
Vizi E. Szilveszter titkárságának pedig egész nap foglalt a telefonja, vagy nemtommivan, de őt se lehet elérni. Egy ideig ennyi volt a szervezősdi, majd pár nap múlva folytatom.

Másrészről hazajöttem s csináltam egy finom pangasius sültet. Nemigazán volt hal íze, de jól esett attól függetlenül.

Volt még kis Counter Strike Condition Zero is s majdnem végignyomtam mindent, s már csak az expert szint van hátra. Aki ismeri, tudja, miről van szó. Eddig max addig jutottam el, hogy az expertből még volt négy pálya. Hátha most mégelőrébb jutok.

Érdekesség, hogy tegnap rákerestem a gúgel ben arra, hogy "Pályi biciklitúra" és hatodik találatnak a blogomat adta ki. Ha így folytatom, jövőre pénzt kérek azért, hogy valakinek felrakjam a reklámját. Na jó, csak witz.

Holnap biztosítás fizetés az autóra, vásárlás Fülesnek kutyakefét s valami játékot, aztán elviszem Fixi vázát "K"-hoz, hogy mérjük le, mekkorába kell kinyomtatni azokat a dolgokat, amiket ma összeszerkesztettem levonósnak; s még kitudja, mi jön közbe.

Tehát szép álmokat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése